Thursday, July 3, 2008

Tema br 2 - moje vidjenje

ja stvarno ne verujem koliko se moje vidjenje debata U KOJIMA SMO ZAJEDNO UCHESTVOVALI KAO TIM razlikuje od mariovog.

shto se tiche druge runde, nash team line jeste bio ovo shto je M izneo, ali je glavna sushtina argumentacije bila prevencija i kontrola, koja upravo zato shto je plan ozbiljan po ceo tim - omogucava inner control unutar tima, PRE nego shto i DA NE BI doshlo do tih ozbiljnih kazni po ceo tim, jer u statusu quo nikog u timu realno nije briga shta radi pojedinac. pa upravo zato se pobednichka prva opozicija bacila na odbranu kontrole i slichno. mozda je ogranichenje na zlochine kaznjene sa over 6 months zatvora greshka, ali po meni kazna iskljuchenja iz trenutnih takmichenja nije, a pogotovo ide in line with case, koji kaze da ce se sve mnogo ozbiljnije reshavati na nivou kluba i biti rigoroznija kontrola pre nego shto se ishta i desi.

takodje, ako se ne secate, NEBULOZNA GRESHKA druge vlade (razotkrivena stotinama puta) je bila: postoje dve vrste zlochina - one koje neko pochini u afektu i ovi s predumishljajem. ako se pochini s predumishljajem, to drugovi iz tima mogu da naslute, mogu da ga poprave, a ovi u afektu - oni bash i ne postoje. i opet: postoje dve vrste zlochina: a i b, s tim shto a ne postoji. i tako trilion puta. ispravite me ako je to bilo na nekoj drugoj debati, ali mislim da nije. posebno shto se ovde razbuktao novi trend u masovnoj argumentaciji na turniru i postao nova zaraza. naime, nije vishe u modi "role of the state", "social contract" i "message sending" (iako josh prezivljavaju), nego "nature of something" (anything). tak da su ove dve pametnice imale "nature of crime" (gore opisan) i nature of josh neshto kao dva sjajna argumenta.

a shto se tiche problema koji smo opisali, divna sudinica je i sama rekla da, iako nas je nagrdila za tanak problem, ni sama ne zna shta bi realno bio problem u ovako "nespretnoj" temi.

i na kraju, matuljak i mirko su bili ok, prva opozicija nishta posebno, i to je to.

dakle, ili sam ja luda, ili je mario, ili shto cira reche - ovaj put se nismo najbolje slozili/razumeli kao tim.

1 comment:

Mario said...

KAKO te ne mrzi, KAKO?


:P