Monday, June 23, 2008

Dok Nazi Mirko spava u krevetu pored mene potpuno nag samo sa jelte gacama i rucnim satom, Vesna i Berni i Matuljak gledaju Americku pitu 2 sa nemackom sinhorizacijom, sada u 3:15 ujutro prosla me je spavaca kriza, i ne znam sta cu od sebe. Prvi dan ovde je bio spor i relativno ocekivan. Naravno ocekivano da ce meni okupirati sobu i smestiti ovde 15 ljudi do 2:30 na dan kad mi se verovatno najvise spava od kad sam na putu. Takodje ocekivano dobar hotel i ocekivano "megalomanska al jeftina" organizacija. Cini mi se da su se potrudili i da je entuzijazam na visokom nivou, ali da su stekare stekare su. Za sta im sluze ti sponzori pitam se? Za reklamu na tramvaju? Elem, da ne bude da se zalim, ni ne treba, sve je ok, sobe su fenomenalne, da ne pricam o kupatilu i hodnicima koji su modernisticki dizajnirani, a kupio sam i majicu koja iako je m deluje kao l i to mi se ne svidja. Vidim ja da mi je jos jedna majica za spavanje u vidiku. Za razliku od Mirka, kome one ocigledno ne trebaju. :D

Fini su Hrvati. Ovoga puta ih ima samo 7, i vidim ja da ce biti kolektivno druzenje sa njima do kraja prvenstva. Kao da smo zajednicki srpskohrvatski tim. Stvarno sam se smorio kada su izgubili u fudbalu, ali da je bilo interesantno, najzad je bilo. Za razliku od ovog danasnjeg fudbalskog uzasa. Sad mi je Spanija naravno najveci favorit.

Vesna je neposlusna. :D I to je ocekivano. Vidim ja da ce biti tesko da se ujedinimo do nekog boljeg plasmana, ali bicu profesionalac i nadam se najboljem. Njoj svakako ne smeta, cak mislim i da bolje debatuje, kada zaspi u 4am posle burne noci. Ja se vise plasim za mene. Danas je trebalo da napravim(o) casebook, ali nije se imalo vremena/zivaca/volje. Ako sutra ne napravimo, ode jedno 2-3 poena u bunar. I dalje se nadam da mozemo da brejkujemo u esl ali sve ce zavisiti od inspiracije. I casebook-a.

Danas smo isli u fini pub u kome je neki matorski estonski bend svirao najsoft pop-rock pesme u istoriji muzike, pocev od fenomenalnih Eagles-a, preko mekane senzacije Bread-a, do neprevazidjenih manjih hitova Elvisa Preslija. Najfascinantniji mi je bio bubnjar za 2 dobosa i 1 cinelom u prostoru 0.3x0.8. Tamo smo popili nego fensi med-pivo, i nagledali konobarica u lascivnim kvazi estonskim narodnim kvazi nosnjama. A verovatno je i narodno kvazi. Posle toga jos jednom u McDonalds gde je dinamic duo nasih sudija, Misha i Proka, obnovio proteinske zalihe putem dve serije od po tri cheeseburgera.

Sutra nas ceka otvaranje, a pre toga jedno najzad dobro spavanje. Matuljak planira da ustane na bazen i saunu i sta vec sve ovde ima besplatno do 10 ujutro za dede i mazohiste, i ja sam to planirao ali onda su izabrali moju sobu da bude popriste jednog veeeeeoma glasnog okupljanja sa drugarima i drugaricama Hrvatima. Nema veze, fini su oni i ja ih sve volem. Skoro sve.

1 comment:

Vladan said...

Чувај се Мирка, Марио! Чувај се Мирка...

:)