Tuesday, June 24, 2008

Prvi dan turnira

Na kvarno sam uzela Mario laptop pa imam tu cast da vam prva ispricam kako je bilo danas - generalno, we all sucked! Ali to nam je samo taktika zavaravanja protivnika kako bi ih sutra uhvatili nespremne :)

Runda I - "THW require people to work in return for welfare payments".
Vesna i Mario (2. vlada) - četvrti
Matuljak i Mirko (1. vlada) - četvrti
Ivana i Goran (1. vlada) - četvrti

Runda II - "THB that sporting bodies should penalise teams when their players commit criminal acts off the field".
Vesna i Mario (1. vlada) - četvrti
Matuljak i Mirko (2. opozicija) - drugi
Ivana i Goran (2. opozicija) - drugi
NOTE: u ovoj debati su Vesnin tim i Matuljkov tim bili u istoj sobi.

Runda 3 - "THW use military force where necessary to deliver emergency aid".
Vesna i Mario (2. opozicija) - prvi
Matuljak i Mirko (1. opozicija) - treći
Ivana i Goran (2. vlada) - četvrti



E sad, utiske sa debata mogu da prenesem samo za mene i Gorana.
Prva debata nam je bila jako losa, sa nekim ukrajincima i nekim sl. i mislim da smo nezasluzno bili cetrvti. Najvise su nam zamerili na lose postavljenom slucaju, ali opet te rupe niko nije napao. druga vlada koja je bila prva (dve holandjanke od kojih je jedna bila best ESL speaker) su stvarno bile dobre. ostali su bili uzasni.. Mada ja sam bila zadovoljna posle te debate. Bila sam dosta sigurnija u sebe nego inace i engleski mi se dosta poboljsao. Pomoglo mi je ovih nedelju dana konstantnog koriscena engleskog u Pragu :) Bila sam pod manjim pritiskom nego inace.

Druga debata je bila zabavna :) Alex Ward nam je bio glavni sudija i dao nam je fantastican feedback i nije nam samo rekao gde smo pogresili, vec i gde smo mogli da poboljsamo nas slucaj! Tu smo ocekivali da budemo prvi, ali samo zbog toga sto tim koji je bio prvi uopste nismo razumeli! Imate dva Škota od kojih jedan ima govornu manu - šta više reći..

U trećoj debati smo zasluzno bili četvrti jer sam ja bila uzasna.. Moj govor je bio toliko zbunjujuci da ga ni ja nisam razumela. Goran je bio super i cak su rekli da im se svidela njegova extenzija. Imamo dosta zamerki na ovo presudu (gde su opozicije bili prvi i drugi), jer cu se i medjusobno back stabovali, a i nisu debatovali sa nasim predlozima vec su gurali neku svoju trecu pricu i treci plan koji uopste nije kontradiktoran sa nasim planom.. Ali da sam bila uzasna - jesam!
No bitno mi je da se nisam smorila i da jedva cekam da kick some ass sutra :)
Ne bih sad da vas smaram o nekim detaljima, ali ako vas nesto zanima vi pitajte :)

I tako to bi bilo od mene..
Idem sad da vratim Mario laptop jer ce me ubiti!
Mario, volim te :stid:

Puno pozdrava svima :)

No comments: