Wednesday, June 25, 2008

dum ultimae secundae

Dok poslednje sekunde neizvesnosti teku, pred žurku u industrijskoj zoni na kojoj će se objaviti položaj timova. Upravo je Turska dala gol, ali ja smatram da je to tek početak, koji će se završiti kao i obe opsade Beča. Za one koji nisu upućeni, one su se završile pobedom Germana.

Kako se danas vojevalo? I kakvi su moji utisci sa celog turnira?

Najveća zamerka OVOM turniru (DEUTSCHLAND!!! GOL!!! GOTT MIT UNS!!!)... elem, na svakom turniru imate neuke suce, na ovom malo više, ali to je nešto neizbežno. Ono što je moja najveća zamerka je izbor tema za debatovanje.
Ladies & gentlemen, imali smo 1 i po geopolitičku debatu i sve ostale su bile socijalne za koje ne bih mogao manje mariti. Exempla gratiae: This house would pay morbidly obese people to lose weight ILI This house would ban physical punishment over children ILI This house would charge fines according to wealth ili This house would demand of people receiving social welfare help to work for it.
0 naučnih tema (slovima- nula), ništa o genetici, ništa o bio-fuels, alternativnim energijama, LHC.
jedna geopolitička (o vojnim intervencijama da bi se dostavila humanitarna pomoć- čitaj:Burma) i jedna... polu-geopolitička, o brain drainu iz zemalja u razvoju u razvijene zemlje.

Kako smo se snašli?
Od drugih ćete čuti za njih same, ali verujem da govorim u ime sviju kad kažem da smo časno poginuli na kale-megdanu (bojnom polju).
Milanče i ja smo završili otvorene runde sa 6 poena. Od 15 maximalnih. Ostale dve runde smo se držali dobro, ali sudijska odluka će mi najverovatnije ostati doživotna nepoznanica.
U debati o odlivu mozgova smo stvarno bili sjajni, ali i svaki drugi tim.

U debati o "morbidly obese" se i nismo nešto pokazali, ali ni niko drugi osim Cardiffa A.
Mnoge naše tačke, o recimo, genetskoj predispoziciji ka tom stanju i stoga, nemogućnosti promene (za sada), niko nije ništa rekao, mada su svi posle rekli da je to zato što je bilo previše jako, pa su odlučili da to ignorišu, u nadi da će i sudije.
Što uopšte nije loša strategija, uglavnom je i tačna. Pošto su gluvoća i slepilo boljke koje napadaju sudije kao lišajevi.

Bogu hvala, bili smo samo jednom 1.vlada i tad završismo poslednji. Bio sam loš, loš. Premijer. To je ono o klošarima koji moraju da rade da bi primali pomoć. Ne znam ništa o tome i stalo mi je kao do lanjskog snega.
Drugi put kad smo bili poslednji je bilo u ulozi 2. opozicije na temu o kaznama. Ali tu i dalje, i JEDINO tu, krivim sudijsku odluku. "Niste se udubili u filozofsku dimenziju".

U debati o odlivu mozgova smo bili sjajni. Bila je jaka soba, što nam imponuje. Baš bih voleo da čujem obrazloženja.
Pobedili smo u debati o deci i fizičkom kažnjavanju. Sudac je bio mnogouvaženi Giles, ali mi obrazloženje nije puno reklo. Ja mislim da je moje spominjanje Žan-Žak Rusoa, Dr.Spoka i Bertranda Rasela (u kontekstu, dakako) odnelo prevagu.

Ne shvatam da je TOLIKI akcenat stavljen na društvene teme. Od 7, neka budu 2-3 društvene, ali 5 i po????? Oprostite, ali to je budalaština, besmislije i nezdrava hipertrofija!

Sunce je zašlo. Pretpostavljam da će brejk biti objavljen za nekih sat vremena.
Užasno me mrzi da mrdnem guzicu. Žurovanje sa Jugoslovenima (sa našom braćom Hrvatima) i Bjanka, Arijevka iz Kelna su jedini "incentives" za mene da odem tamo.
Ta reč se prevrtala u rečniku koliko je puta spominjana.

Vražje "role of the state" debate.... đini ih odneli, a vrazi usijanim štipavcima morili!

Anubijan Singidunumški

1 comment:

Vladan said...

"Što uopšte nije loša strategija, uglavnom je i tačna. Pošto su gluvoća i slepilo boljke koje napadaju sudije kao lišajevi."

- Који си ти цар! :)