Wednesday, June 25, 2008

WiFia

O, Estonijo, zemljo interneta, gde dometa ima i u losijim toaletima, klanja ti se srpski mucenik odgajan medj kromanjonskim dajl ap zvucima u sitne sate kada je jeftin telefon!

O, organizatori turnira, cincari, stekare, 'ranite nas, ta nismo ptice da zobamo rizu kojoj je bila pokazana slika mesa.

O, Englezi . .. eh, Englezi moji (puj, puj, figura govora, nemam nista sa njima) . . nikad se necemo razumeti . . da smo zidovima pricali vise bi nas razumeli . . kad smo vec kod toga ovaj moj pored kreveta kanda menja boju koliko ga gnjavim. .

Kao sto rece Mirko izbor tema katastrofalan. Poslednja debata o morbidno gojaznima i opp. mi postavlja pitanje o moralnosti finansiranja i iz mene se promoli primalni krik koji cuci ceo turnir:
I DON'T CARE!!!! Ako radi, dajte im pare, dosta mi je vise objasnjavanja 20 puta da je drzava ugovor sa gradjanima i sta sve mora da radi. . ja dolazim iz Srbije gde je drzava tu da te krade, i to ti je to BA!

Problem je, naime cisto karmicne prirode. Na nekoj ravni, gde su sudije pratile debatu, nisu bili isti debateri.

Evo zovu me partijaneri, pa nastavak kukumavcenja sutra . . .

No comments: