Tuesday, June 24, 2008

Judge view :)

Evo da i ja malo krenem sa pisanijama na ovome blogu dok se veselo drushtvo igra Mafije.
Iako mi je ovo prvo pravo iskustvo kao sudije za sada su utisci vrlo pozitivni. Iz runde u rundu sam sve aktivnije uchestvovao u donoshenju odluka tako da sam samim tim i dosta toga nauchio o tome kako rezonuju ljudi sa mnoooogoo iskustva :)
Ono shto mi je jedino pomalo chudno jeste olako davanje govornichkih poena. Naime utvrdi se najbolji govornik i onda se lagano smanjuju bodovi. Nekako to i ne oslikava bash uvek pravo stanje stvari.
Ako se izuzme prva runda gde sam sudio u jako loshoj sobi, ostale su bile znatno bolje i razumljivije. Za pochetak svi su jako lepo prichali engleski (ocu reci razumeo sam ih), imali su zanimljive sluchajeve tako da sve skupa beshe lepo ali iscrpljujuce iskustvo. Jedino me vadi shto sutra imamo "samo" cetiri runde i naravno pochetak svega u 9 sati kada niko nece znati za sebe no...
Videcemo kakva ce organizacija biti sutra. Ja sam za sada od gushtera stigao do wing judge-a, mada mislim da su to manje vishe svi uspeli. U svakom sluchaju nove prilike za dokazivanje su pred nama i verujem da ce nas nashi timovi uspeshno predstaviti u svakom sluchaju bice veoma zanimljivo do kraja, bar se nadam :)

No comments: